lördag/söndag


lite över igår kväll.
jag, jonas, jessi och jeppe gick på ica och inhandlade massa mat till middagen. och maten fick tio p utav tio. satt super! klockan blev senare och vi tog allt fler glas och folk började rulla in under kvällen, och sen var hela lägenheten full på båda visen. vid en fyra var jag och jonas hemma, och stupade i säng kan ja säga.

i morse vaknade jag och jonas skapligt tid, kring 10. vid ett släpade jonas och jeppe på mig runt gårdtjärnsberget, haha. myste oss med kaffe och mandarin uppe på berget med en frisk doft av naturen. efter att ha varit ute i några timmar var det skönt att komma in och få i sig lite mat, krypa ner i soffan och titta på oth och ensam mamma söker.


tack för en bra helg.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0