äntligen


halå där!

det är så att jag inte kommer få internet om TVÅ veckor! så jag passar på att sitta vid datan hos kompisar;) ska berätta lite vad jag har gjort i precis en vecka då internet dog.. hela veckan har jag gått i skolan, varit med kompisar och fixat apu plats, ha. men det bästa, nämligen så att min jonas fyllde år i helgen, 18 år! nu är det bara jag kvar, sen så. i fredags hämtade jag upp han och tog ögonbindel på han, åkte en bit och hamnade på roma. god natchotallrik och tända ljus satt kvällen fint! men nej nu hör jag massa besvikelser om att jag inte tittar på mina program som jag skulle se, oth, gossip girl, ensam mamma söker. kan de bli bättre? nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0